Att behöva vissa saker i vardagen.

Vet ni vad? Jag börjar känna att det är dags för skolan att börja. Visst, det är jobbigt att gå upp tidigt och plugga mycket. Men det är något jag behöver i min vardag. Jag behöver jobba hårt. Och även om jag gnäller och är trött så gillar jag det. Nu börjar min kropp och mitt sinne ställa in sig på tidiga mornar och många timmar framför skolböckerna efter att jag har kommit hem.

Konfermationen börjar ju snart också. Ska bli kul att få träffa nya människor. Är lite halvt less på de jag känner. Även om vissa av dem är mina bästa vänner. Att gå i kyrkan och prata om gud med nya människor kanske låter urtist, men vem vet. Kanske blir det riktigt roligt. Jag tänker gå dit första gången och bara tänka positivt. Varför vara negativ mot något du aldrig har testat förut? Kanske träffar jag personer som förändrar min syn på världen. Nu låter jag lite väl djup här. Något som jag inte är känd för att vara. Men för att avrunda, jag ser fram imot det!

Nu ska jag söka runt lite efter något aktivitet att börja på. Behöver något att vara bra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0